piątek, 26 października 2018

Wielka książka o....


Jak rzadko ja - rozchorowałam się okrutnie. Przyplątało się jakieś choróbsko i odplątać się nie chce. Siorbię, kaszlę, leżę i ... czytam. Czasu mam sporo, to korzystam. I to wielki plus tej choroby - czas. Czas, który mogę spożytkować na czytanie książki o wielkim człowieku - Zbigniewie Wodeckim. 
Marzyłam o tej książce, bo uwielbiam gościa. I to wcale nie za pszczółkę Maję, Bacha czy Izoldę. To zna każdy. Uwielbiam go za to, kim był. Za jego poczucie humoru, za radość z życia, za piękną grę na skrzypcach. Wielki człowiek doceniony dopiero u zmierzchu swojego życia. 
Agora SA zrobiła coś wielkiego wydając tę książkę. Dla mnie - przyjemność ogromna. Siedzę pod kocem, w lewej ręce książka, prawa dłoń przy klawiaturze komputera. Bo przecież You Tube to coś wielkiego. Wszystko można znaleźć. Każdy epizod mogę obejrzeć ocenić... uronić łzę. Wzruszyło mnie nagranie z pierwszej płyty, wzruszył mnie czardasz z Mariuszem Patyrą, który jest Guru mojego syna... 
Jeżeli chcecie poznać tę książkę to zapraszam do Taniej Książki. Warto się pochylić. Zresztą posłuchajcie. Piękna piosenka. Prosta. Magiczna.  


A to czardasz grany z p. Mariuszem Patyrą. To jest skrzypcowe mistrzostwo świata. Mój syn potrafi "zawiesić się" przy tym nagraniu na kilka powtórzeń. Dodam że ma 9 lat, a jego gra na skrzypcach ... no cóż, dobrze, że ma dobre wzorce :-)))


1 komentarz:

  1. Niesamowita książka o niesamowitym Człowieku. Takich tytułów powinno powstawać więcej, a czytanie jej z laptopem pod ręką to doskonały sposób na to, by w pełni poznać twórczość Zbigniewa Wodeckiego. Polecamy wraz z Tobą!

    OdpowiedzUsuń