poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Rozdawajka z Norą Katarzyny Puzyńskiej

Długo wyczekiwany tom zawierający kolejną mroczną zagadkę. Uwielbiam książki Katarzyny Puzyńskiej z Lipowem w tle. Ten nastrój i klimat nie ma sobie równych. Uwielbiam pyskatą Klementynę, czy też niezastąpionego Daniela Podgórskiego. Zagadki są świetnie skonstruowane... nic tylko czytać. Macie ochotę?
Dzięki Wydawnictwu Prószyński i spółka mam dla chętnych czytelników mojego bloga jeden egzemplarz najnowszej książki pt. "Nora". Ponad 800 stron wspaniałej literackiej przygody szuka nowego domu... Zapowiada się rewelacyjnie. Chętnych do zapewnienia "Norze" nowego dachu nad głową (okładką) proszę o pozostawienie komentarza pod postem. 20 kwietnia Młodszy wskaże paluszkiem szczęśliwy post i autora, do którego powędruje "Nora". 

Zapraszam! Wraz z autorką życzę Wam wszystkim, fascynującej lektury. 

9 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej jestem Ania,chętnie przygarnę książeczkę bo uwielbiam czytać i nie przeraża mnie tak duża liczba stron. pozdrawiam serdecznie;) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapominałam dodać e-maila annarosiak1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam ale mój e-mail jest odwrotnie rosiakanna1@o2.pl
    dawno nikomu go nie podawałam i się pomyliłam.pozdrawiam buzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chętnie poproszę ania.sur@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączamy się do Twoich poleceń, bo "Nora" będzie czystą literacką przyjemnością! :) I to nie tylko dla fanów serii o Lipowie, ale wszystkich, którzy mają ochotę na dobry kryminał. Katarzyna Puzyńska pisze po prostu świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. (".")Bardzo chciałbym zdobyć tę książkę(>'_'<)

    OdpowiedzUsuń