wtorek, 18 czerwca 2013

Konkurs z książką do oddania, gady i praca...

Uwielbiam lato. To pora roku, która pozwala na spotkania z przyjaciółmi, na długie wieczory przy ognisku (czy też ogniu palonym na dnie beczki w przydomowym ogrodzie). Rajdy, biwaki, spotkania ... czegóż więcej potrzeba. W ostatnią niedzielę siedziałam właśnie w gronie najbliższych mi osób i piekliśmy nad ogniem... Gady. Cóż to jest? To własnie pytanie konkursowe. Spójrzcie na zdjęcie i uruchomcie wyobraźnię. Nie będę wybierała najlepszej odpowiedzi, bo pewnie wszystkie będą super. Zwycięzcę wylosuję 24 czerwca. To cudowny dzień, w którym w mojej pracy kończymy Walne Zgromadzenie, co oznacza, że na dobre zaczynają się wakacje. Zapraszam do zabawy. Nagrodą jest książka "Szamanka w szpilkach" wydana przez Wydawnictwo Prószyński i spółka. 

Swoją drogą siedząc dzisiaj w pracy spojrzałam wstecz (w treści bloga) i stwierdziłam, że historia zatacza koło. Kilka lat temu cieszyłam się nad zwycięstwem nad głupotą, a tu wielkimi krokami zbliża się kolejna batalia. Na szczęście teraz do walki staje trochę więcej osób i  mam nadzieję że będzie dobrze. Mam też nadzieję, że za rok o tej porze będę świętować i przybijać radosną piątkę z koleżanką zza biurka. Oby ten nadchodzący rok był równie dobry jak ten mijający i oby Walne przyniosło nam Aguś równie dobre chwile jak tegoroczne. Co nie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz