sobota, 7 maja 2011

Mama i córka

Wydawnictwo Czarna Owca znane jest mi przede wszystkim z trylogii Larssona pt. "Millennium". Wszystkie trzy tomy były naprawdę niezłe i polecam każdemu, kto choć trochę lubi kryminały. "Wielka księga siusiaków", o której pisałam tu też jest książką nietuzinkową. W księgarniach nie brakuje innych książek tego Wydawnictwa, które przyciągają staranną szatą graficzną. "Czarna Owca" jest więc dobrym materiałem na Mamę i można mieć nadzieję, że jej potomstwo będzie trzymało poziom równy rodzicielce. 
Z wielką radością przywitałam informację o narodzinach córki - Wydawnictwa "Czarna Owieczka", planującego wydawać wartościowe książki dla dzieci. Debiutem "Czarnej Owieczki" będzie seria książeczek o Kubusiu, który z podniesioną głową wędruje przez świat pokonując napotykane przeszkody. Książeczki te odwołują się do metody komunikacji Porozumienie bez Przemocy, której autorem jest światowej sławy mediator Marshall B. Rosenberg. Kubuś pomaga małym czytelnikom rozpoznać i nazwać odczucia, które towarzyszą niektórym wydarzeniom w życiu maluchów. Oswaja złość, zazdrość, czy też smutek. Książeczki o Kubusiu polecam przedszkolakom. Nie widziałam szaty graficznej (choć opis Wydawnictwa zachęca) jednak treść poszczególnych książeczek jest naprawdę ciekawa. 


Moja Starsza jest już siedmiolatką i mam wrażenie, że dla niej odpowiedniejsza będzie druga propozycja Wydawnictwa Czarna Owieczka a mianowicie "Wielka księga młodego Filozofa".  Książka promowana jest następująco:

"Wielka księga młodego filozofa w łatwy i fascynujący sposób tłumaczy czym jest filozofia. Młody czytelnik spotka tu kilku wybitnych filozofów oraz zaznajomi się z ważnymi pytaniami, które uczą filozofować. Ta bogato i pięknie ilustrowana książka spodoba się dociekliwym i głodnym wiedzy czytelnikom."


Bardzo jestem ciekawa tej książki !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz