czwartek, 16 czerwca 2011

Stos kontra stos :-)))

Książki są wszechobecne w naszym domu. Ich nadmiar najczęściej widoczny był w naszej sypialni, która jest jednocześnie biblioteczką. Ostatnio jednak pokój Starszej wygrywa w konkurencji nadmiaru papierowych skarbów. Książki są wszędzie i ciągle ich przybywa. A oto stosik, który wzbogacił półki Starszej. 
Wydawnictwo Wilga sprezentowało moim dzieciom:
"Rymobranie" - książkę wydaną w naszej ukochanej serii ilustrowanej przez Pana Macieja Szymanowicza  
Skarb wśród skarbów :-)
"Kazio i szkoła pełna wampirów" - o pierwszej części pisałam tu. Starsza była zachwycona i skakała z radości na widok kolejnego tomiku krwawej serii. 
Dwie książeczki o wszystko mówiących tytułach "Syrenki" i "Baletnice". W obu przypadkach książeczki wyjątkowo trafione. Pomijając naklejki i ubieranki, książeczki zawierają zabawy literkowe idealne dla zerówkowicza. 
Dwie książeczki z serii "Akademia bezpiecznego dziecka" mówiące o bezpieczeństwu nad wodą i w domu. Jeszcze nie przeczytane choć przewertowane bardzo dokładnie. 
Wydawnictwo WAM sprezentowało nam piękną książkę pt. "Baśnie o marzeniach i tęsknocie za piękniejszym życiem". Bajki jeszcze nie przeczytane ponieważ na razie zachwycamy się ilustracjami. Recenzja za moment. 
-------------------------------------------------
A mój stosik? Oto on:
1. Zwyczajny facet" Małgorzaty Kalicińskiej - ot czytadło, na które mam ochotę.
2. Podejrzenia Pana Whichera. Morderstwo w domu na Road Hill" - książka z mojej ukochanej biblioteki, która przyciągnęła mnie jak magnes.
3. "Żyjący z wilkami" od Wydawnictwa Wab. Książka o człowieku, którego wilki przyjęły do stada. 
4. Operacja Walkiria Wydawnictwa Wab. Książka właściwie dla mojego męża, ale ja też chętnie przeczytam. 
5. Od Wydawnictwa Muza książka z serii "44 Scotland Street" pt. "Miłość buja nad Szkocją". Ciekawa jestem, choć trochę mnie przeraża to, że jest to trzecia część, a dwie poprzednie są mi niestety nieznane. 
6. Chmielewska dla zaawansowanych" Tadeusza Lewandowskiego. Książka za 9 zł kupiona w Matrasie. Ceny książek w tej księgarni są niesamowite.
7. W pogoni za świetlikami" od Wydawnictwa WAM. Książka została wydana w serii Labirynty, której wcześniejsze powieści pt. Dłoń pełna gwiazd" i "Otuleni deszczem" zdobyły moje serce.
8. Od Wydawnictwa Oficynka dostałam do recenzji kolejny tom przygód Detektywa Murdocha pt. "Pod gwiazdami smoka". O pierwszym tomie pisałam tu.
9.  Od Wydawnictwa Oficynka dostałam jeszcze "Kamuflaż" Ewy Ostrowskiej. Kryminał , którego jestem bardzo ciekawa. 
10. Jeszcze z mojej biblioteki "Cukiereczki" - książka wywrotowa, pełna buntu, budząca kontrowersje.
11. Na szczycie mojego Stosu znowu biblioteka; książka pt. "Cesarzowa Orchidea". Oparta na faktach historia jednej z siedmiu żon cesarza Chin. 
A na zakończenie książka, którą od Wydawnictwa Wilga otrzymał Młodszy pt. "Bezpieczny na drodze" Książeczka pełna aut, rowerów i innych pojazdów. Jest nawet helikopter! O tu właśnie gdzie Młodszy pokazuje paluszkiem.

9 komentarzy:

  1. Ho ho, ile ciekawych pozycji! I od czego tu zacząć... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Książki świetne i z pewnością nuda Ci nie grozi:). A maluszek - boski!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! :) Gratuluję i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja mam swój stosik... jak dobrze, że za kilka dni wakacje. Dużo czas także na książkę z dodatkiem mrożonej kawy

    OdpowiedzUsuń
  5. "Żyjący z wilkami" to absolutnie niesamowita książka! Moja pierwsza 6 wystawiona w tym roku, co zdecydowanie musi coś znaczyć ;) Bardzo ciekawa jestem czy Ci się spodoba. Za to "Cukiereczki" czytane kilka lat temu troszeczkę mnie rozczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny stos, i ten dziecinny, i ten dorosły :) A jaki fajny ten skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa super stosiki !
    Będziecie mieli co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żyjący z wilkami, Operacja Walkiria- na te mam ochotę :)
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No rewelacja ;) Musisz podebrać córeczce trochę książek, żeby było po równo ;))
    Mam kilka książek z Twojego stosika, najbardziej kuszą mnie chyba "Cukiereczki". Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń