poniedziałek, 14 lutego 2011

Cytat dla leworęcznych.

W książce pt. "Koniec świata w obrazkach" znalazłam taki o to wpis.

"Mózg to przedziwny twór. Jeśli ktoś jest praworęczny, wszystko można łatwo umiejscowić: pamięć krótkotrwałą i długotrwałą, gniew, cierpliwość - wszystko. Nawet ten maleńki obszar, na którym znajduje się nasza osobowość. Jeśli natomiast ktoś jest leworęczny, nic nie wiadomo - tak tłumaczył mi chirurg. W głowie panuje wtedy nieład, kiedy więc mózg zostaje uszkodzony na skutek krwotoku, nie da się stwierdzić, jak to wpłynie na jego funkcjonowanie."

Powyższy cytat bardzo mi się spodobał. Chyba głównie dlatego, że JESTEM LEWORĘCZNA.

10 komentarzy:

  1. Oj zdecydowanie jesteśmy nieprzewidywalne...

    "My", bo ja również jestem leworęczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha niezły cytacik. Zgłaszam się jako kolejna leworęczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę, proszę! to i ja się lewą rączką tu podpisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zapisuję się do klubu leworęcznych:)

    I dodam że leworęczni są inteligentniejsi:o)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany dziewczyny, może zrobimy Klub leworęcznych blogerek ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak w głowie tak i na biurku - artystyczny nieład dookoła mnie od urodzenia :) :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też jestem leworęczna :) i jak widzę wśród blogerek także niezłe grono :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem leworęczna :) Faktycznie możemy pomyśleć o stworzeniu jakiegoś klubu :-) U mnie też wieczny bałagan - wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, a zawsze myślałam, że to jednak praworęczni są większością :D A w blogosferze jak zwykle, wszystko na odwrót ;).
    To ja powiem, że będąc młodsza zawsze zazdrościłam leworęcznym koleżankom, nie wiem z czego to wynikało czy z tego czy się aż tak przykładały czy może to są jakieś zdolności należne tylko leworęcznym, ale one zawsze miały takie prościutkie i staranne pismo! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O, fajnie, że nie jestem osamotniona. :))

    OdpowiedzUsuń