niedziela, 27 lutego 2011

O tym, co książkochłony lubią najbardziej :-)

Mój stosik na marzec prezentuje się następująco:
1. "Hiszpański smyczek" - chrapkę mam wielką, zwłaszcza po recenzjach w necie. Otrzymałam od Wydawnictwa "Nasza Księgarnia". 
2. "Diabeł ubiera się u Prady" - książka, którą otrzymałam w ramach wymiany na portalu "Lubimy czytać". Do Agi252 w zamian poleciała "Mariola..."
3. "Opowieść ojca"  - książka, zdobyła moje serce opisem na stronie wydawnictwa. Otrzymałam od Wydawnictwa "Nasza Księgarnia
4. "Dłoń" - książka poruszająca trudny temat kalectwa. Przecież nie tylko łatwe książki istnieją na świecie... Otrzymałam od Wydawnictwa "Nasza Księgarnia"
5. "Awantura o Basię" czytana jest wieczorami z moją Starszą. To chyba pierwsza klasyczna powieść w Jej repertuarze. Zobaczymy... Otrzymałam od Wydawnictwa "Nasza Księgarnia"
6. "Chwała mojego ojca..." - ponownie dzięki wymianie na portalu "Lubimy czytać". Tym razem Izusr wymieniła się ze mną zawartością swojej biblioteczki. Podobnie...
7. "Najgłupszy anioł" i 
8. "Fatalna sława". Dzięki Izusr!
9. Na koniec "We własnym gronie". Książka, która w pewnym momencie osaczała mnie. Otrzymałam od Wydawnictwa "Bellona".
Serdecznie dziękuję za książki Pani Agacie i Panu Patrykowi za książki.
I żeby nie było wątpliwości (nawiązując do gorącej dyskusji, która przetacza się po blogach), ja osobiście jestem bardzo dumna ze współpracy z Wydawnictwami :-)
A na zakończenie dodam, że książkę, która stoi z boku stosiku pt. "Wynalazki Leonarda  Vinci" otrzymałam od portalu Parenting.pl. Niesamowita książka z przestrzennymi ilustracjami. Żałuję, że nie mam smykałki do robienia zdjęć, bo aż się chce stworzyć fotografię oddającą te arcydzieło wydawnicze. 

14 komentarzy:

  1. Stosik super!!!
    "Awantura o Basię" - zaczytywałam się kiedyś tą książką, świetna jest.
    Podkradłabym Ci Hiszpańskiego smyczka i opowieść ojca. Czekam na recenzję i zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hiszpańskiego smyczka zazdroszczę. mam ochotę na wszystko co hiszpańskie.
    Zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik ciekawy, kiedy to przeczytasz?? :-) Masz jakiś dobry sposób na szybkie czytanie? Bo u mnie półka z lekturą dla mnie i dla dzieci się powiększa i czuję, ze już nie "nie daję rady" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący stos:). Gratuluję nowych nabytków i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam "Awanturę o Basię" :)

    Piękny stos, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa książki "Dłoń", widziałam wywiad z autorem i książka ta bardzo mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Hiszpański smyczek"... ech - zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności :)
    Ciekawa jestem tych książek z Naszej Księgarni, wszystkie chętnie bym przygarnęła ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, jakbym strasznie chciała i "Hiszpański smyczek", i "Najgłupszego Anioła".

    Sama na półce mam "We własnym gronie" i już nie mogę się doczekać kiedy się za tę powieść zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzę tylko dwie książki z tej listy :). Aczkolwiek czekan niecierpliwie na zrecenzowanie wszystkich książek ze zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem ciekawa tych "Wynalazków", bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Awanturę o Basię" czytałam z moim Starszym, kiedy z Młodszym byłam w ciąży. Umówiliśmy się wtedy, że czytamy po jednym rozdziale na głos, na zmianę. Fajne doświadczenie, polecam;)

    OdpowiedzUsuń